second hand +

магазин e c r u







1 юни 2010 г.

В предмети - Краси (Съботинова)

Фризьорски инструменти.

"Ножиците TONI&GUY - нещо, без което не мога."



Часовник Sector.

"Подарък от мъжа ми за първата годишнина от сватбата."



"Едно вино - еликсир."



Чанта Lupo от естествена кожа.

"Чантата, в която се влюбих от пръв поглед."




"Един от 12-те ми чифта "мъжки" обувки - голямата ми страст."

P.S. "През всичките тези години натрупах много вещи и хора около себе си. Новите вещи сменяха старите, хората се сменяха значително по-рядко. Явно изобилието прави притежанието незначително. Слава Богу, с хората не е така. Любимите ми хора все още са ми любими, а любимите вещи само чакат да отстъпят първенството на по-актуалните си събратя."
.
Фотография: Теа Денолюбова
.

2 коментара:

Inspiration exists каза...

"Изобилието прави притежанието незначително" - колко хубаво казано! Харесва ми с каква лекота и ненатрапчивост представяш предметите, които са свързани и описват по някакъв начин всеки и същевременно са тъй незначителни за същността ни.

Анонимен каза...

Напълно се съгласявам с коментара по-горе за добре казаните думи. Много ми харесва как вещите описват хората и, макар да не ги познавам лично, ми е интересно. Чакам с нетърпение следващия в рубриката.

Sheer White Tee blog

Популяризирайте Вашата страница също