second hand +

магазин e c r u







20 януари 2012 г.

В предмети - Юлия Константинова

"Чашата е от фин порцелан, който е последното ми увлечение. Събирам елегантни чаши, пълня шкафовете си с тях и редовно ги ползвам, основно за да сервирам кафе. Специално тази със златния кант е "запазена територия" за самата мен - единствено моето кафе дими в нея..."





"Светата троица на двете ми ръце. Часовникът е любим, скъп и емблематичен, пръстенът бележи една голяма емоция в живота ми, а гривната е лична находка от пазара пред "Александър Невски". Навремето имаше и глава тази змия, но се счупи и остана само гъвкаво тяло от сребро с шавлива опашка."




 


"Пликът е главното Л на любовта ми към винтидж находките. Когато я нося в ръце, имам усещането, че мълчаливо ми предава историите си от преди мен. Някъде по пръстите, оттам в кожата и направо в кръвта."






"Картината с проснатото пране ме следва от офис в офис, независимо, че изобщо не е "офисна". Странно е, всеки път, когато някой влезе в стаята, в която работя, спира, застава пред този акварел и започва да го съзерцава. Изкуството на праните гащи, му казвам аз, и буквално го обожавам."




"Флаконът е от Youth Dew на Том Форд за Estee Lauder. Самият Том казва, че това е любимата му миризма, когато го е правил, в главата му са били най-важните детски спомени и най-важните миризми. Този аромат е реплика на миризмата на будоара на баба му. Мирис, който говори, разказва, живее... Спряха го от производство. Тази единствена бутилка е едно от най-важните ми неща."






"Роклята в пясъчно бежово е дрехата ми "универсален боец". Пътувала е по целия свят, била е на концерт във Флоренция, на парти в Гьотеборг, на премиера в Лондон.
Абсолютно съвършена. Незаменима. Вечна."



Юлия Константинова е собственик на сайтовете View Sofia, Sofia Street Style и Teen View Sofia.

Фотография: Венцислава Василева.




Sheer White Tee blog

Популяризирайте Вашата страница също